The Vampire Chronicles


Igår alltså i frdags såg jag en film som jag blev helt fängslad av.
Namnet på filmen heter ;

En vampyrs bekännelse eller The Vampire Chronicles.

Skådisar som var med  i filmen; Tom Cruise, Brad Pitt, Kirsten Dunst, Christian Slater, Antonio Banderas, Stephen Rea.

Filmen är en amerikanskt drama från  1994. Handlar om,. Louis de Pointe du Lac berättar för den unge journalisten Malloy hur han levt som vampyr i över 200 år. Det handlar om ett liv fyllt av skönhet och rikedom, passion och åtrå. Men även om odödlighetens förbannelse, det ändlösa sökandet efter njutning och att aldrig kunna älska, samman fattat det handlar om en vampyr som berättar om sitt spekulerar liv.

Jag älskade filmen! Den var helt underbar!

Om ni gillar vampyr filmer måste ni se den.Filmen får 10 av 10 poäng av mig¨

Trailer på filmen →http://www.youtube.com/watch?v=HBTObecD93s
bild fårn google :)


Kommentarer
Postat av: Lillil

Jo du berätta om den ^^

Men buu på dig inte skriva något om att du träffat mig? ;c

2011-09-25 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0